Find det bedste bureau til telemarketing i Danmark

Har du brug for hjælp til telemarketing? På denne side kan du sammenligne bureauer og finde et som passer til dit behov. Listen er sorteret, så de 10 bureauer med højest score kommer øverst.

Om vores vurdering

Filtrer

Sted

Sorter

Vores anbefaling

3 ting du bør tænke over, når du har brug for hjælp til telemarketing

Opdateret: 1. August 2022

Det er helt essensielt, at du ansætter det rigtige bureau til at håndtere jobbet for dig. Dårligt arbejde kan ikke bare føre til en reduceret omsætning, men det kan gå hårdt udover virksomhedens ry.

3 ting du bør tænke på, når du skal have hjælp med telemarketing

1. Hvad er telemarketing?

Telemarketing er helt enkelt at kontakte nye eller eksisterende kunder via telefon. Der er mange fordele ved at få et bureau til at hjælpe dig, bl.a. at du kan stole på, at dette er professionelle, kvalificerede mennesker som ved, hvordan du får det bedste resultat. Udover salg via telefon og mødebooking, kan du få hjælp af bureauet til kundeservice. Det betyder, at du kan frigive tid og ressourcer, som de ansatte i din virksomhed kan bruge til andre ting.

Her har vi samlet de tre vigtigste ting, du bør have med i tankerne for at lykkes med telemarketing. Du bør have et godt kendskab til målgruppen for at lykkes med telemarketing. Vi anbefaler også, at du opsætter et budget, konkrete mål for markedsføringen og eventuelle tidsfrister.

Diskuter projektet med flere forskellige bureauer for at se, hvem der er bedst egnet til projektet. Jo grundigere du er i planlægningen, desto større chance er der for, at du finder det rette bureau til jobbet. Det vil desuden være nemmere for bureauerne at give dig et godt pristilbud, hvis de får så meget baggrundsinformation som muligt.

2. Vælg et bureau med relevant brancheerfaring

Relevant brancheerfaring er vigtigt. Sælgere og bureauer som har stor erfaring med en specifik kundegruppe ved præcist, hvad kunderne kigger efter, og hvordan du når ud til dem på den rigtige måde. De har ikke kun indgående kendskab til din branche, men de ved hvilke udfordringer dine kunder står overfor.

Du bør undersøge brancheerfaring, når du først kontakter de forskellige bureauer. Spørg dem hvem de plejer at arbejde med og bed gerne om referencer. Pålidelige og professionelle bureauer har ingenting at skjule, og de lader dig gerne snakke med tidligere kunder.

3. Sammenlign pristilbud fra mindst 3 kandidater

Vi anbefaler, at du sammenligner prisen på tværs af bureauer for at få det bedste tilbud på telemarketing. Du bør sørge for at tilbuddene er så ens som muligt, så du får et realistisk og nøjagtigt sammenligningsgrundlag. Er det ene tilbud meget lavere end de andre? I så fald bør du afklare hvorfor, så du ikke får dig en ubehagelig overraskelse, når slutregningen kommer.

Du bør imidlertid ikke kun fokusere på prisen. Det vigtigste er, at markedsføringen er vellykket. Selv dyrere bureauer er pengene værd, hvis resultatet er, at du får øget omsætning.

Her kan du læse om de bedste bogføringsbureauer i Danmark.